Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

stop complaining.

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!!

nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg.

carlos, här får du! xD


Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till linköping. Jag kom in på fritidsledarutbildningen på Valla folkhögskolan i linköping. åååhhh , sååååååååååååå underbart!

det var det ända jag ville ^^ OCH FICK DET! :D


men oroa er inte, jag kommer vara i norrköping på helgerna iaf.

skulle aldrig kunna lämna min familj och mina vänner. ^^

Heidi, jenna, carlos, nina .. ALLA!

( marco bor också i norge nu :( )

fick veta i helgen av en av hans kompisar att han redan bor där, har jobb och allt. blev riktigt ledsen eftersom jag hade hoppats på o få höra av honom själv. Så han och jag pratade senare samma dag, och jag är så glad för hans skull. :) han har två jobb , han är med sin bror, han bor fint. Så länge han mår bra , så mår jag bra.

(marco är min bästaste bästis, tro inget annat)

bara det att jag saknar honom sååå himla mkt :(


okey, nu då .. till ingenting.

har tänkt så mkt nu dom här senaste soldagarna - varför klagar folk på det varma och härliga vädret? När alla klagar att det är för kallt och dystert på vintern, för regnigt på hösten .. och "för mittimellan" på våren. damit people, stop complaining. :) va nöjd med det ni får och har. Lär er att uppskatta det, och lär er att respektera naturen.

Wiihhuu, världens visdoms ord kommer jag med xD

hahaha, känner mig genast så himla mkt smartare. NOT!


HÖÖÖÖÖÖÖÖRREEEE DU CARLOS, se vad du gör !!!

du får mig att sitta inne och blogga när jag egentligen borde vara ute i solen och chillaxa :O


men här fick ni iallafall ett inlägg.

i know you love me

madeleine




 
 
Ingen bild

Heidi

1 juni 2009 19:49

E såå glad för din skull att du kom in på Valla.. Men ja kommer att sakna o inte ha dej här:(:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Av Madeleine Jacobsson - 18 maj 2009 23:18

nu hörre ni .. min helg:   i fredags var det mest en "hej jag heter madeleine och jag tar det lugnt-dag", mötte upp mina vänner jenna och nina för en liten photosession. Jenna har fotografiskbild som inviduellt val i skolan och fick låna hem kameran ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards