Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

exuse me!

Av Madeleine Jacobsson - 3 januari 2009 01:17

GOTT NYTT ÅR SUCKERS! 


ni får ursäkta mig för att jag inte uppdaterat min blogg så speciellt bra på sista tiden .. men jag kan ju inte alltid ha tid att sitta framför datorn, eller hur?

Hmmm , senaste nytt då ..

Har faktiskt festat som en galning sen julafton, då jag och mina syskon, våran kusin och några vänner stack ut till deli efter julmyset med fmiljen. Vi stack till Melissa (syrran) och började dricka , och gud bevare mig väl (nej! jag är inte trogentrogen) alla mådde bra kan jag lova. Förutom min syster som druckit lite för mkt (återigen NEJ .. hon spydde inte) så hon fick gå hem. Iaf efter det så festade jag fredagen OCH lördagen helgen som va  .. hos jorge med en massa människor. SJUUUUKT GRYMT ROLIGT! :D Och .. såklart festade man på nyår också. Alla kanske inte tycker det låter som att jag festat mycket. Men för dom som känner mig och som vet att jag inte brukar festa så här ofta .. förstår!

Och tack vare allt festande så har jag iprincip BOTT hos syrran melissa sen julafton, eftersom alla fester varit i stan och för att jag inte orkat åka hem till navesta och sova xD

Utöver festandet så har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min bra:iga kontakt med kusin Jennipher. Vi umågs mer och mer nu. :) Hoppas det håller i sig, när hon börjar plugget igen soon. ^^

Och sista .. nu har jag äntligen insett att jag har tröttnat på att vänta. Det är inte många som förstår .. men jag orkar helt enkelt inte vänta mer. Det har typ gått ett år nu. PUNKTSLUT!


Gwaaah, jag måste börja blogga igen nu.

Men eftersom jag typ är hos syrran hela tiden har jag inte tillgång till datorn när jag är där. Visst, hon har dator, men hon är inloggad på msn dygnet runt (jag menar allvar) eftersom hennes kille är i chile nu. och dom håller kontakten genom msn. :) GULLIGTVÄRRE! ^^

Men nu iaf .. ska jag bege mig i sängs .. för imorgon ska jag tillbaka till melissa med min kusin jennipher. Hoppas det blir mys! Eh, det blir det ändå alltid när man är där. ^^

TACK MELISSA FÖR ATT DU LÅTER MIG FÖRGIFTA DITT HUS! xD

Jag älskar dig melissa barbro maria jacobsson <3


Dagens fråga:

Vad gjorde du på nyårsafton?

CHAAAO! <3

 
 
annie

annie

3 januari 2009 01:36

gott nytt år!

jag partajade, såklart :)

http://anniiie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Heidi!

3 januari 2009 17:27

Aa både du o melissa borde skärpa er me bloggandet :P Mohaha

Svar på frågan: Ja va hemma o fira för Mamma o Johan gifte sig!!!! :D

 
Kusinvitamin

Kusinvitamin

8 januari 2009 22:46

Uppdatera då, din bajs! :D Tycker det är väldigt bra att vi börjat umgås lite mer nu

http://jennipherjacobsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards