Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

dagen.

Av Madeleine Jacobsson - 16 januari 2009 22:33

Heelluusius!

Okey, innan jag börjar berätta vad jag gjort idag måste jag bara få säga att jag är sjuuuuukt dålig att vakna dom "rätta tiderna". Jag vaknar alltid typ .. jaa, vad kan man säga .. SEX timmar efter då jag egentligen vill vakna. (8.00) .. men nää, istället vaknar jag kring ett-två varje dag!!


Idag hade jag turen att min bror ringe och väkcte mig .. vid nio typ.

Han ville komma och umgås och fika lite (fine with me. btw, thanks for wakeing me up :D). Så han kom förbi med en varsin semla och så gjorde vi kaffe. Efter det blev det så att jag följde med honom och hämtade melanie (hans dotter, dvs MIN brorsdotter) på dagis, & gick sen hem till dom och kollade på små einstein (och lite av kung fu panda).

Jag var hemma hos dem i cirka tre timmar, och begav mig sen hem till systra mi, melissa. Hon låg hemma fast hon skulle ha varit på jobbet för att hon inte mådde bra (STACKAR! :( ). Så påvägen dit köpte jag med mig mat till henne och COLA såklart. Efter hon ätit upp sin UUURGODA spicy hot mat, spelade vi carioka (vet inte hur det stavas, men det är iaf ett kort spel). OCH JAG SÖG! jag är sämst på det!!! Men iallafall, medans vi spelade lyssnade vi på musik och prata lite med hennes pojkvän genom msn. :)

Sen blev det tv .. döö intressant & kolla på program där medier(en såndär människa som är lite .. jaa, övernaturlig av sig) löser mord!

Sen kom jennipher kusin dit också efter hennes träning, och låt mig säga: HON VA SVETTIG, DÅ MENAR JAG SVETTIIIIIIIIG! (förlåt jennipher).

men det är naturligt när man varit och hård tränat handboll :)

Men nu är jag hemma .. tog bussen därifrån tio, eftersom melissa skulle hem till en kompis.


Såå , nog om min dag.

dagens fråga:

vad har du gjort idag?

(fredagen 16 januari)

Det är alltid inressant & veta andras sysslor ^^

CHAAAAAAAAAO!! <3

 
 
jennipher

jennipher

16 januari 2009 23:41

jag var inte ett dugg svettig, det luktade ju förfan rosor om mig!!

http://jennipherjacobsson.blogg.se

 
moster

moster

19 januari 2009 15:00

Man brukar väl duscha efter man har tränat!!!
kram

http://pussochkram.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards