Alla inlägg den 4 december 2008

Av Madeleine Jacobsson - 4 december 2008 13:16

Den här veckan har jag än så länge jobbat tis,ons och idag.

Men ska jobba imorgon också på samma ställe som jag jobbat hela veckan- på diamantens förskola. Precis nån minut ifrån mitt hem ^^

Att jobba på skolor får mig att komma ihåg tiden när jag själv gick i skolan, hur jag inte kunde greppa vissa saker som jag ville, alla teckningar jag ritade som var JÄTTE snygga - och som visar sig bara vara litet kladdpapper. Alltså, förr var allting så himla mycket enklare. Ingen brydde sig om att rita fint, om man inte åt med bestiken, om man ville sova mitt i ljusa dagen och inte orkar gå utan vill åka i vagnen. Allt var så underbart!

Man fick bara vara sig själv helt enkelt. ^^ saknar den goda tiden.

Gör inte du det?


Hoppsansa, nu kom min bror hem till mig.

han ska låna datorn lite och fixa med en massa saker. :)

själv ska jag nog gå och sova några timmar eller nått.

Har precis ätit, kom ju nyss från jobbet. :) och vi äter typ hela tiden känns det som :O! Så nu när man är mätt , går det säkert jätte bra att sova. (a)

PLUS, jag kan sova MITT PÅ LJUSA DAGEN! xD som förr! ^^

Dagens fråga:

vad saknar du mest från din barndom? 

Men hoppas alla mår bra där ute och inte stör sig allt för mycket på vädret.

CHAAAAAO! <3

Ovido - Quiz & Flashcards