Direktlänk till inlägg 1 december 2008

several feelings.

Av Madeleine Jacobsson - 1 december 2008 21:22


Jaa .. glad och lyckling med ändå  ledsen och besviken.

mycket känslor på G, eller hur?

Jag kan inte rå för det men så här känner jag mig oftast vid stora högtider. Jag är glad och lycklig för att jag får spendera den här tiden med dom jag älskar och som jag värdesätter högst. Min mamma, mina syskon och alla mina vänner. Ni är guldvärda, och det är er jag lever för.

Men samtidigt så är man ändå ledsen och besviken eftersom i slutet av varje år brukar jag tänka på vad som har hänt det senaste året.

I år har jag förlorat några vänner, men har även fått nya kontakter med underbara människor. Men det finns en sak som kan få mig så deppig så här års , och det är att jag varje gång blir påmind om min käre far. Mauricio silayan. En man jag älskar mer än något annat, och som inte finns i mitt liv .. vilket gör mig så grymt ledsen. Det är ju ändå det högtider handlar om? att samla sina nära och kära och fira? Egentligen ska jag inte klaga, för jag har så mycket att vara lycklig över. Men man kan inte rå för sitt hjärtats längtan och i det här fallet - min pappa.

Men missförstå mig inte .. jag är tacksam över den tiden jag har fått spendera med honom, men önskar bara att den tiden kunde bli mer. Det finns andra barn som inte har sina fädrar vid sin sida alls, och jag avundas er som lyckas vara så starka.

Nog om min far .. jag älskar honom och han är jätte saknad. PUNKT SLUT!


Idag ska ni också veta att jag inet behöve jobba något, så ist åkte jag hem till syster melissa och julbakade. Vi KÄMPADE oss genom lussekatts degen och knäcksmeten, med mycket skratt. Jag har haft jätte kul med dig idag melissa. Tack så mkt. Älskar dig <3


lite kort om imorgon också .. då ska jag iaf jobba.

En minut från där jag bor, dvs Diamantens förskola.

Ser fram emot att jobba där, och hoppas att allt kommer gå bra.


Dagens fråga:

vilka litar du på mest, dina vänner eller din familj?

(enligt mig - familjen, även om dom inte kn hålla tyst om ALLT!)

hahahahahahahahhahahahahaha! xD


CHAAAO LÄSARE! <3

 
 
Ingen bild

Heidi!!

2 december 2008 12:28

Min familj & Henning!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards