Direktlänk till inlägg 21 december 2008

dont understand!

Av Madeleine Jacobsson - 21 december 2008 23:19

Jag är arg .. jätte arg.

men jag har egentligen ingen anledning till & vara det. Vilken positiv sak som helst kan inte rubba mitt dåliga humör idag. Känner mig jätte dum också, för att pga av att jag är på pissigt humör, går det ut över människor jag inte vill att det ska gå ut på.

Allting började i natt när jag och syrran melissa skulle sova. Hon tog mitt täcke (Jag har två!) som jag inte kan sova utan. Ingen panik, men jag sov inte så bra eftersom det andra täcket var förkort för mig. Och melissa som ändå är kortare än mig kunde ta den? Men näää ,,

Sen i morse. Jag VET att jag är beroende av min dator, men jag KAN VERKLIGEN INTE sova med datorn på. Att sova med datans tankar (det där konstiga ljudet den gör när det tänker) det går helt enkelt inte.

Iallafall, vaknade av att Melissa satte på datorn när jag sov!

Och hon märkte att jag blev sur .. så för att få mig på bra humör, fick jag frukost på sängen (JÄTTE TACK MELISSA!! :)). Men jag blev ändå inte glad. "/ unfourtunatly! dagen fortsätter med att Melissa och jag kommer överens om att hon ska toppa mitt hår, men senare. Eftersom hela systerskalan och roffe drog ner på stan. trevlig, men icke sa nicke .. jag blev inte glad!

efter stan kom vi hem .. hoppa in i ett bad .. och sen började klippningen.

Det slutade med att vi klippte lugg också ist för bara topparna.

Visst, jag är nog bara ovan när jag säger att jag inte tycker det är snyggt!

Vänta bara i morgon, jag kommer säkert ÄLSKA det .. OM JAG HAR SOVIT BRA! xD efter klippningen damsuga jag upp allt hår (trodde jag!), men mammsen var INTE nöjd. Så vi små tjaffsade lite .. och det resulterade med att jag satte mig här nu , framför datorn för att beklaga mig på bloggen. Vilken bra dag jag har haft va? .. åh ibland är jag så himla patetisk. Jaa , jag är det ibland .. är inte du det?! LJUG INTEEEEEEEEEE!!!!!!!

uuhh, det där lättade lite på hjärtat. men nu iallafall ska jag dricka te och äta macka, för att efter tolv slaget gå iväg till bankomaten för att ta ut min grymt låga lön.

Tack och hej, för mig, säg!


Dagens fråga:

Vad brukar du göra för att "bota" ditt dåliga humör?

(JAG BEHÖVER SVAR!)


Här är iaf resultatet av klippningen.. drumdumdrumdum (trumvirrvel) ..


CHAAAAAOOO <3

Säg gärna vad ni tycker ^^

 
 
Ingen bild

Heidi!

22 december 2008 16:23

Dt vart jätte snyggt med lugg:O:D Värsta hett jhu:P Heheh

 
moster meeee ;D

moster meeee ;D

23 december 2008 00:37

svar på dagens fråga: Ja brukar glo på någe riktigt kul, tex Jizz in my pants (sök på yt) eller snacka me nån som e lika störd som moi ;D

Ditt hår blev smäxx, lit ovant, men smäxx.. o du vet att ja int ljuger om hår!

http://mebeski.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards