Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Madeleine Jacobsson - 17 mars 2009 21:21

Hahaha , nu fattar jag varför man aldrig ska sluta blogga under en period.

man förlorar så grymt många läsare!!

Så därför ber jag om ursäkt till mina trogna läsare .. och jag ska verkligen försöka uppdatera mer och oftare. Just under dom här tre dagarna har jag ingen bra ursäkt att jag inte bloggat, jag har bara legat hemma .. & varit sjuk. Så jag har haft chans och uppdatera , men vem har ork när man är sjuk? :O jag beundrar den människan isåntfall :)

Men bortsett från det så flyttar ju jag (som jag berätta förra inlägget) den FÖRSTA april, vilket är väldigt snart. Tack vare flytten har jag inte tid att ligga i soffan och vila ut när jag e sjuk. Utan måste hålla på och rensa på saker och ting.

Igår kväll kom jag och min mor överrens om att mitt rum ska bli ett "lägga in alla onödiga grejer- rum". Så nu ligger mig säng i vardagsrummet! Snacka om INGET privat liv! :/

Men jag ska inte klaga .. JAG SKA TYDLIGEN DELA RUM MED MAMMA I NÄSTA LÄGENHET! :'(

kusligt & dela rum med ens mamma?! Jaa, jag vet. (inget illa menat mot dig mamma).

Såå , jaa .. idag har min dag typ innehållt städning och möblering. AJ MINA MUKLER! (= mitt sätt & säga muSkler).

*- uuuhh , kolla in muklerna på den där godbiten!*

(visst låter det bättre?!?!?!) :D


Nu ni .. nu har vi kommit fram till att ni ska få svaren på ALLA frågor som ni ställde till mig i förra inlägget! ;)

HAHAHAHAHAHAHA ... ALLA?!?!?! JAG FICK EN FRÅGA! xD

Tack heidi! ^^

Så hör löd frågan (uh vad smart det lät med ordet LÖD):

Lovar du att uppdatera mer?!?!?!

Och svaret har vi redan i början av inlägget, men för din skull, heidi, ska jag svara här ändå: Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan. ;) även om du är den ända som läser mig blogg. hahahahahahahah!


JAAAAAAAAAAAAAAAA; juste .. visste att det va nått jag glömt & skriva!

Nu är det officiellt .. Jag ska vara med och delta i Saya 2009 (danstävlingen jag berätta om sist!).

Åh, jag är så glad .. men ändå nervös, vill inte göra fel och sabba för hela gruppen. GOOSH!

Madeleine dansa? helt okey.

Men madeleine dansa i HÖGKLACKAT OCH KORTKORT kjol?! hmm, mamma mia!

Men ska inte klaga, ser fram emot helgen när tävlingen hålls. & träffa allt nytt folk med samma intresse. :) PLUS FESTERNA HÖRRENI!


time for a rap out:

em to the ey to the di di i.

(för er som inte fatta: M to the A to the D D E)

CHAAAAOO! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards