Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Madeleine Jacobsson - 24 mars 2009 22:34

Hello readers!

I've been thinking .. i hate backstabers.

i mean, like the bible says: lern to forgive!

fucking bullshit! sometimes enough is enough.


Sorry att jag skrev på engelska .. men för er som inte vet.

ibland när jag blir arg och jag vill ha någonting sagt skriftligt .. blir det automatiskt att det blir på engelska.

För er som inte kan engelska:

hej läsare!

Jag har tänkt .. jag hatar backstabbers.

Jag menar, som bibeln säger: lär dig att förlåta!

SKITSNACK! ibland är det nog.


Jag vet, jag låter aggressiv och berättar inte vad allt handlar om.

men det blir ju mer intressant om jag klagar KRING anledningen?! Vem vet , kanske skriver anledningen lite längre ner? ;P

Nae, men jag blir bara så frustrerad över hur folk tänker & gör.

Man har bilden utåt som oskyldig liten flicka ... men är raka motsatsen?

allting handlar om en själv och ens egna behov oavsett hur mkt det sårar människorna i omgivningen. Det kan vi snacka om & vara en en elak människa .. som inte bryr sig ett dugg om en annans känslor. En väns känslor.

Nej, Jag är inte olyckligt kär i en dude som en så kallad kompis försöker ta!

Jag pratar mer i helhet. Det händer dagligen.

Och ja, jag vet en som e så .. eller flera faktiskt. Men har inte tänkt på det innan.

Ibland önskar jag bara att folk skulle förstå att dem flesta människor är helt andra människor under masken dom bär, fast masken inte ens behövs.

Som jag.

Utåt är jag väldigt pigg, glad, högljudd, aggressiv osv.

Men det är inte många som  känner mig ut & in .. tror faktiskt INGEN känner mig.

jaaa .. :/


orkar inte ibland helt enkelt.


Kanske dax för mig att skippa masken?

Men är jag redo för det?

Jag är osäker.

Förlåt!


vill inte att folk ska se den riktiga ... mig.

Av Madeleine Jacobsson - 24 mars 2009 16:09

HELT FUCKING RÄTT!!! ^^


Kärlek till dansen & bkn <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards