Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Madeleine Jacobsson - 26 mars 2009 23:13

Idag blev det att slå upp ögonen och börja fixa här hemma me flytten.

gå i väg med stora kartonger me kärra fram & tillbaka fram & tillbaka! 

men klockan 8 nu i kväll va jag, jenna och heidi uppe på gårn och tränade lite detaljer inför sayan. :) det går jätte bra.

efter det drog jenna hem för hon var sjuk .. stackare! :(

och jag & heidi fick skjuts av bror min till max xD MMMMMMM GOOOOTTIIISS!!

blev bajs mätta .. känner att jag inte behöver äta på ett halv år just nu .. hahahahah :)


MEN ..


MEN ..


MEEEEEN ... om femton dagar smäller det.

Då åker jag och mina vänner iväg till eskilstuna för att tävlingsdansa. :)

Har inte alls höga förväntningar, utan tar det som det kommer. Allt jag bara tänker se till är att ha riktigt kul me dansen och mina vänner.

Jag blir ju trots allt av med min "saya-oskuld". hahahaha!

Så det ska bli den bästa. Men fortfarande .. tänker jag inte ha några höga förväntningar. ^^

Vi tränar stenhårt nu men nästa vecka blir det dubbelt med träning. Man måste vara förberedd juhe ;)


utöver det så är det inte lång tid kvar tills jag flyttar.

Vi har inte fått något specifikt datum för flytten , utan väntar bara på & få nykeln. Förhoppningsvis tills på söndag. :)


Så mitt liv är ganska upp och ner just nu.

Är trött, på dåligt humör, stressad & vill bara här ifrån.

Tack gode att jag ska iväg till stockholm på lördag, Men bara för över dagen.

varje minut utanför peking-stad är njutbar.


CHAAAOOO ! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards