Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Madeleine Jacobsson - 2 maj 2009 14:30

Hur kan man inte vara på bra humör när det är sånt fint väder?

ååh , jag blir så glaaaaad :)

har legat på min balkong och stekt lite i solen .. det är varmt men det är skönt. påminner mig om min resa till tanzania. saknart som fan!

Värmen, solbrännan, .. ALLT! me love. who doesnt?! ^^


Idag blir det iaf att bara ta det lugnt. dom flesta ska nog festa idag .. men NEJ .. inte jag (a) blir o glassa riktigt ordentligt i solen.


länge sen jag hade dagens fråga .. sååå:

DAGENS FRÅGA:

Vad ska du göra idag?


Alltid lika kul & veta om andra. ^^

 chaaauuuuu <3

Av Madeleine Jacobsson - 2 maj 2009 03:24

stackars mig.

ligger i cissi's bäddsoffa och är jätte pigg.

även om jag va äcklgt trött för några timmar sen. :/

eh shit the same .. :D


dagen började segt för mig .. hade varit ute (va på hugo) och hade inte fått såå speciellt mkt sömn. trots det .... klockan halv åtta va jag tvungen o gå upp pga av dansuppvisningen i Gusum. En liten håla nära valdermarsvik. xD

det gick OKEJ , förutom att scenen va FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR liten för att ens dansa på. och i våra dansen va vi upp till 6 personer. men som sagt, det gick bra ^^

när jag kom hem blev det att ta en dusch och sen till vasaparken, där jag och en bunt människor satt och grilla och njöt av solen. :)

sen blev det att dra till cissi (Jag, cissi, carlos och bryan) eftersom cissi och carlos blev på att "chillax-dricka". Och det blev det också ^^

SKÖNT! :D


blablabla .. mc donalds .. nu här.

hahahahha , kortfattade mig lite där eftersom jag helt plötsligt blev trött.

MÅSTE PASSA PÅ!!! xD


natti nattii dönickar. ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards