Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Madeleine Jacobsson - 11 maj 2009 20:08

Reagerade faktiskt själv på mitt senaste inlägg.

Jag skäms inte för att ha skrivit det, jag är mänsklig trotsallt.

men kanske borde förklara mig lite mer än tre meningar.

Jag kan inte säga varför jag känner som jag gör, jag vet bara att jag .. inte glad längre. det känns som att inget roar mig.

det kan bero på lite allt möjligt.

det är så mkt jag oroar mig över:

ekonomin, jobb, valla folkhögskola, träningen, framtiden i huvudtaget. Jag vet exakt vad jag vill i mitt liv, men jag tycks inte få det. hur mkt jag än försöker.


sen har man det vanligaste ämnet (från flickors håll): kärlek.

ja som sagt vet jag vad jag vill , likadant med kärleken.

jag vill inte vara ensam, jag vill ha nån & hålla om när jag fryser.

jag vill hålla hand med personen jag älskar, och stolt visa att det är just HAN som har mitt hjärta.

och när man väl tror att man hittat "the right one" - fuckar det sig.


i'm done searching.




SALUD!

Ovido - Quiz & Flashcards