Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

long time ago.

Av Madeleine Jacobsson - 15 mars 2009 13:17

Jaa ni, jag har fått massvis med klagomål över att jag aldrig uppdaterar mig blogg. Och idag vaknade jag äckligt tidigt (09.00) för att vara helg, så tänkte passa på att skriva lite.

Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev:

* Tränar sönder mig nu till Saya 2009 , den största caporales tävlingen i Sverige. Vet inte till 100% än om jag kommer få vara med eller inte, men det känns bra oavsett hur det än blir. :)

* Jag har lyckats att glömma .. (inget intressant för er, eller kanske är det det.) ;)

* Jobbar förfullt som vikarie nu inom hela norrköpings kommun, och trivs med det som bara den.

* Har nyligen sökt ett jobb, som SKRIKER mitt namn xD Jag hoppas verkligen att jag får det.

* Håller också på & söka in till alla möjliga skolor med förskole utbildningar och fritidsledarutbildningar. Jag längtar tillbaka till skolbänken som fan. Jag vill sitta vid bänken med stora uppgifter att klura ut. Det är time för min hjärna att börja aktivera sig lite xD

* Plus så ska jag och mamma flytta den 1 april (9 dagar innan den stora danstävlingen) , så det blir lite stressigt. Men vi klarar oss. :)


Allmänt, mår jag grymt bra. (förutom att jag är sjuk just för tillfället)

Jag håller igång med mitt liv, och stannar inte för att andas utan kör rätt på. Jobb, träning, fester .. det är så mitt liv ser ut. :)

Det blir lite jobbigt i längden, men jag älskar livet. Älskar alla motgångar som gör mig till en starkare människa, och tro mig .. mitt liv består av mycket motgångar men jag kämpar mig igenom och ser det positiva.


Nu till lite mer negativt (vet inte om jag kan säga det men .. iaf.)

Eftersom jag kör mitt race dag efter dag, så har inte jag och mamma fått så mycket tid att umgås. Och det är mestadels mitt fel.

Jag jobbar .. kommer hem medan mamma fortfarande e på jobbet. Jag är dygn trött och lite "cranky" när mamma kommer hem. Och tyvärr går mitt humör ut över henne, det är inte meningen.

Förlåt mamma! Du vet hur mycket jag älskar dig. Och jag SKA ändra på mig! måste iallafall ge det ett försök. <3


Nu ni, måste jag förbereda mig lite inför dagensträning.

(idag får vi förhoppningsvis reda på vem som ska få dansa)

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG! xP


Dagens fråga:

Idag tänker jag inte fråga er nått, utan låter er nu fråga mig om vad som helst.

(Kan inte lova att jag svarar på alla frågor här på bloggen utifall dom är lite mer privata .. men ska försöka svara på det mesta!)


CHAAUU .. peace out!

<3

 
 
Ingen bild

Heidi!

16 mars 2009 17:13

Wow dt va på tiden att du skrev lite i bloggen;) haha
Min fråga: Lovar du att börja skriva mer i bloggen nu??:P
GRATTIIIS att du ska dansa:D ja visste dt heela tiden :D LOVE

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards