Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

shine sun shine.

Av Madeleine Jacobsson - 19 mars 2009 13:14

vissa dagar känns helt enkelt bara rätt!

vaknade upp idag med solen i ansiktet som en prinsessa. Som prinsessan Madeleine - fast en mycket mer modern ;) GWAH HAHA eller inte!


Är fortfarande sjuk (jag blev bra, men försämrades genom att dansa skiten ur mig fast jag inte va helt frisk igår), men ser framemot den här dagen.

Ska nämligen iväg till mässhallen med kusin Jennipher och min vän Heidi och kolla på Svenska handbollsa landslaget träna inför en match. WIHUU!!


För er som inte vet, så spelade jag själv handboll som liten. Jag började tillsammans med kusin jennipher som fortfarande spelar. Men iaf, Under den tiden hade jag TVÅ hobbisar: handbollen och dansen. Båda betydde lika mkt. Och under samma veva när vi hade handbolls turnering och jag fick stå i mål (eftersom våran målvakt inte kunde delta) så kom mamma med dilemmat: handbollen eller dansen?

Våran ekonomi höll inte.

Och tack vare att jag är sån fegis när jag stod i mål och skulle rädda ett skott, snuddade bollen min nagel .. NAGELN FLÖG AV FRÅN NAGELBANDET!

Så vad tror ni jag valde?

Dansen SÅKLART!

Jag va rädd att skada mig yttligare (dum som jag är!) .. det jag inte visste då var att mina knän är helt fucked up, vilket resulterar till att mina knän hoppar ur led lite då och då i dansen. Smart drag madeleine!

Naej, men nu ska jag inte låta sådär. Jag känner att jag verkligen valde rätt. Jag kan verkligen inte leva utan dansen.

Men det va bara synd att jag inte kunde göra båda. :/


En sak jag har tänkt på .. är .. att jag är inte duktig på att uppdatera min blogg, men när jag VÄL gör det, så kan jag inte sluta skriva.

Som läsare kan det ju bli för mycket, och man orkar inte läsa allt.

Men en sak ska ni ha klart för er: jag skriver mkt, men om man hoppar över ord .. då missar ni massor xD


nu till vädret (HAHA, låter som nyhets kärring!!) .. kan jag inte förstå hur vädret kan påverka en. Så fort en gnutta sol kommer fram blir man (iallafall jag) genast så himla mycket gladare. Blir inte du det?

Vi människor låter ongivningen påverka oss nått enormt. Det är som att när man lever i mörker på vintern och man bara kan tänka negativt .. då behöver man ju iaf få se ljuset i slutet av tunneln (få lite mer sol under vintern och inte bara regn och moln). Men när man väl gör entre i ljuset ser framtiden så himla mycket ljusare ut (BOKSTAVLIGT).

Jag är en sol-flicka , jag ÄLSKAR solen och värmen .. och frmaförallt SOLBRÄNNAN!

HELL YEAAAAAAAAAAAAAAAH, för solbränna! xD

Jag har också turen att få JOBBA i solen i år, vid en sjö, i en kiosk.

Jaja jag vet, låter inte såå kul, men har man inga besökare sitter man i solen. :) underbart!


Men nu ni, måste jag nog avsluta inlägget, jag komer annars bara skriva FÖÖÖR MKT onödigt.

Blir ju inget kul då.

Men håll koll på bloggen för mer uppdateringar.


i know you love me

(sorry ninos, snodde den eningen av dig .. för den är så GRYMT rätt)

CHAAAOO <3

 
 
Ingen bild

Heidi!

19 mars 2009 19:58

Synd att dt inte blev nåra svenska landslaget grabbar då :P hehe

Förresten så e dt ba kul me lååånga blogginlägg, annars tar dom jhu slut så fort :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards