Direktlänk till inlägg 30 april 2009

where is the feeling?

Av Madeleine Jacobsson - 30 april 2009 11:42

JAG ÄR INTE PÅ G IDAG , VAD ÄR MITT PROBLEM?!


Jag har inte planerat äckligt mkt inför den här dagen, utan låtit dagen bli som den blir. MEN , jag är så grymt stressad just ju. :/ Nu strax kommer min kusin Jennipher till mig för och umgås. Det är inte ofta vi har chansen till det, så det är bra och passa på nu. :)

Halv fyra slutar cissi jobbet, då måste jag fort som fan in till stan hem till henne och lämna mina danskläder inför imorgon i Gusum. För att sen ta bussen TILLBAKA mot navesta men hoppa av i Hageby för att jag lovat melissa och hjälpa henne handla. Samtidigt väntar allt folk på oss redan klockan två i folkparken för att grilla och dricka osv. När vi handlat klart blir det att stressa hem till melissa, fixa sig och dra!

Förstår ni nu VARFÖR jag inte är på g? Visst, jag stressar mig säkert i onödan, för jag kommer säkert ha kul i slutändan MEN ÄNDÅÅ!!


dumma dumma valborg!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards