Alla inlägg den 2 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 2 april 2009 00:58

.. ja, så känner jag mig just nu.


trött, frusterad, stressad, sur, ledsen jaa allt, plus att jag har grymt ont i hela kroppen!

Jag är bara allmänt stressad av allt : flytten, saya, jobb .. hallåå?! jag vill gärna ha en fritid också TACK?!

Men iaf , flytten har gått äckligt segt. Men ändå bra. förutom trötta muskler o leder.

saya .. ja , saya ja .. MINA SKOR ÄR FÖR SMÅ!

Och vi ska egentligen ha börjat träna med klackarna för evigheter sen.

hur gör jag ? :/

Utöver skorna så går träningarna meeeegabeega superduper dingdong ballong bra! :D Dansen känns helt rätt, dräkterna, musiken, folket .. ja allt, förutom skorna. :)

men det här fixar vi , eller hur bkn ? ;)


Nu iaf ska jag lägga mig i sängen .. finns inget annat o göra.

Förutom att mamma har fixat me sin dator (som jag sitter vid nu), så har vi INGENTING i lägenheten .. inte ens en tv!!!


Imorgon blir det jobb, och sen ner till maxi till milena (en vän i dansen) som ska fixa mina skor. Jag har nämligen VÄRLDENS tur att hon råkar jobba i en sko affär xD

Efter det blir det förhoppningsvis dans. men innan städa mer hemma förstås!


you know you love me.

madeleine

eller ska jag säga prinsessan madeleine

chaaaauuu massor av besitos! <3

Ovido - Quiz & Flashcards