Alla inlägg den 28 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 28 april 2009 00:08

idag har det varit en jätte skön och avslappnad dag. :)

me love this day.

allting börja med att jag sega hemma, men drog in till stan till melissa och vi gjorde lite ärenden och jag bjöd syster på kina mat. Sen gick vi och köpte jordgubbar och "glassade" i solen och hade en liten "foto-session". Vi fotade sönder oss xD

sen mötte vi mamma och beställde biljetter till stockholm 17 maj .. vi ska på ett hiphop jam som min syster är med i. MIN ANDRA SYSTER: melinda :)

det ska bli nice. ^^

men iaf .. efter vi beställt biljetterna åkte vi hem och fikade .

och vidare blev sen till juanito och emelie där vi satt ett tag och prata bajs .. det va riktigt trevligt. :)

och nu är jag hemma hos melissa .. ska kolla på film om ett tag. ^^ MYS!


och imorgon blir det att "glassa" i vasaparken med melissa och förhoppningsvis pamela. :) ÅÅHH , LÄNGTAR REDAN!


chaaauuuuu <3

Ovido - Quiz & Flashcards