Alla inlägg den 26 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 26 april 2009 21:28

åh, jag är så grymt besviken på träningen idag.

vart har det intensiva tagit vägen? diciplinen? samanhållningen?

FFS!!!! blir arg på hela situationen. :/


en annan sak. :O!

under träningen gick jag ut på en rökpaus, och då kommer tania gåendes med alicia i en vagn .. precis i samma veva kommer en gubbe fram till oss och drar fram sin plånbok och säger: "varenda litet barn förtjänar en slant till glass" .. och ger en 20 lapp till alicia.

OCH vet ni vad som händer sen då?!

han kollar på mig och säger: "jahaa, och du väntar på ett ser jag"!!

OCH MENADE ATT JAG SÅG GRAVID UT! :O

tack herr okända gubb-fan!

men shit vad vi garva xD

för snabbt som fan svara jag:

"nää , jag är inte gravid , jag är bara tjock"

HAHAHAHAHAHAHA FYYYFAN VAD HEIDI GARVA! xD

men attans .. här håller man på och kämpar me o gå ner i vikt , SÅ SÄGER HAN SÅ! :O .. snacka om att det har fått mig o hålla mig borta från godsaker.

Får väl börja äta luft till både frukost, lunch, middag och kvällsmat!

skit bra ide , eller hur ? xD


nu ska jag deppa med det cigg.

chaaaauuuu <3

Av Madeleine Jacobsson - 26 april 2009 15:00

just say the word. and i'll kick your ass  

hhahaha , hade bara sån lust att skriva den där meningen.


Träning idag, lääängtar. :)

blir o träna mkt på tinkun & tobasen idag tror jag.

Plus, skönt väder ute, deee nii! vill bara va ute dagen känner jag ^^


Chaaauuuuuuu <3

i know you love me.


vissa dagar är sämre än andra.

Ovido - Quiz & Flashcards