Alla inlägg den 20 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 20 april 2009 12:01

Helgen har varit VÄLDIGT häldelserik. :)
i fredags var vi ett gäng som grillade och förfestade hos camila (jag skulle inte dra vidare efter det .. jag skule hem & sova) .. sen skulle alla vidare till Jorge på efterfest. Och TACK vare att en viss person som rent ut sagt fuckade mitt huvud den kvällen .. drack jag dubbelt!

HELT FUCKING RÄTT! xD

Visade sig att bli en jätte skön och rolig kväll . ^^


Och i lördags .. SKULLE JAG INTE ALLS DRICKA!

men icke sa nicke .. som vanligt.

Jag åkte hem till carlos för att förfesta , men det blev bara ham och jag som satt o drack i hans KLINISKT rena rum. (BRA JOBBAT CARLOS ;) ) hahaha!

iaf .. sen blev det att dra vidare till kathy, min kusin .. som fyllde år.

Jag och carlos va tydligen dom ända som redan druckit innan. (a)

Men kvällen innehöll en jädrans mkt dans .. och MER alkohol.

hade jätte kul. THANKS! :D


Och igår hade vi våran första träning sen saya.

hade längtat till max , och blev faktiskt lite besviken på hur slapp träningen va. :P

INTENSIVT TACK! ^^

vi tränar nu till en dansuppvisning som är 1 maj i Gusum.

i cant wait. ^^


Dagen nu har börjat riktigt bra.

Vaknade av ett mess av Jenka där hon bjöd mig till frukost (vi bor tre portar ifrån varandra). Så nu har jag varit där och käkat, och SÅKLART kollat på kung fu panda med melanie (brorsdotter). snacka om en grymt bra film ^^ xD

Sen blir det att åka in till stan med jenka o melanie för& köpa "ching chong che-mat" .. kina mat, för er som inte fatta!


Ta dagen som den kommer .. planera inget, då skiter sig allt.

CHAAAAUUUU

princess madeleine. (a)

Ovido - Quiz & Flashcards