Alla inlägg den 25 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 25 april 2009 13:07

hahaha .. jaa , det va ett visst antal människor som ville att jag skulle fortsätta blogga. :)
Och bara därför kommer jag inte på vad jag kan skriva om nu. xD
hmm , JOOO .. IGÅÅÅR xD

hahahahaha, så ni vet om så har jag klarat av min första vita dag den här helgen. Nu återstår bara två till ^^

Jag har lovat mig själv att INTE dricka den här helgen, det har blivit FÖR mkt på sista tiden :P

Men igår iaf träffades lite människor (& jag) i folkparken och spelade kubb, grillade (bara alberto grilla*från växsjö*) och drack (INTE JAAG!).

Men efter ett tag blev det ju lite kyligt så vi drog vidare hem till bella, där festen fortsatte :) .. va ganska trevligt. bara det att jag störde mig på lite saker, kommentarer osv.

Men jaa, det va trevligt. :)


Idag har vi träning inför våran dansuppvisning i Gusum 1 maj.

vill helst inte vara inne i en trist träningslokal när det är så fint väder ute. Men you've got to do , what you've got to do. eller vad fan man säger. xD

Hade hellre velat sitta i solen hela dagen med en barcardi breezer i handen .. OJ! nej , där sket sig min fantasi. INGEN ALKOHOL!


utöver träningen ska jag bara vara hemma och dega.

Jag förtjänar en "vilo-dag". jag får ändå inte belasta mina knän för mkt (jaajaa, jag vet att jag ska träna idag, MEN DET ÄR ETT MÅSTE).

För er som inte vet , så har jag gamla skador i båda mina knän efter en "tränings-olycka". Jag skulle göra ett speciellt steg, och jag var helt okoncentrerad pga av en sak, så POOOFFF .. så hoppade båda mina knän ur led. Sen dess sviker mina knän mig lite då och då vid dom SÄMSTA tillfällena!

 Men , shit the same lixom. :)


Nu blir det att laga nån lunch och sen förbereda mig för träningen.

Chaaaauuuuuuu <3

i know you love me.

Ovido - Quiz & Flashcards