Alla inlägg den 8 april 2009

Av Madeleine Jacobsson - 8 april 2009 14:50

idag har vi våran SISTA dansträning innan tävlingen .

Så som ni säkert förstår så är jag jätte nervös. men jag tänker bara köra mitt race och ge mer är 120 procent. :)


Nu sitter jag hos melissa (min syster), har precis ätit med henne, milena och roffe. :) GOTTIIISS!!! snart blir det att gå neråt mot stan och fixa det sista.

juste det .. i dem senaste inläggen berätta jag om att våra dansskor var för små för mig, men det har fixat sig nu. :) hela gruppen köpte nya, och dom fungerar jätte bra. TACK GODE GUD! men iaf .. på stan blir det att köpa gelé inlägg i skorna eftersom vi hoppar ganska mkt, vilket skadar fötterna till max. :)

Sen blir det sista dansträningen för på torsdag redan åker vi till etuna .. vårat genrep är tidigt på fredag så det blir mkt enklare.


Utöver dansen .. kommer jag äntligen komma igång lite med sjungandet.

tack carlos :D


stress stress .. hinner inte sitta vid datan mkt mer.

men önska mig lycka till .. såå skriver jag på söndag eller måndag och berättar hur det gick :D


CHAAAUUUUU <3


Ovido - Quiz & Flashcards