Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Rubrik saknas

Av Madeleine Jacobsson - 16 april 2009 22:57

Kände att det var dax att uppdatera lite (bortsett från sång texten).

Har inte känt att jag riktigt kunnat få ner allt i ord.

Så mycket känslor.

Hur kan man förklara känslor?

Det är ju iprincip omöjligt.


idag har faktiskt varit en riktigt "tänkar-dag".

Har bara varit hemma hela dagen, vilket gjort att man haft tid att riktigt sätta sig ner och känna av allt. Så mkt man saknar och man inte har.


Självklara saker som .. en pappa.
Mina syskon blir lite smått irriterade på mig när jag säger att jag inte har nån pappa, eftersom jag har en.

Men dom kommer iallfall ihåg honom från när vi var små. Jag var för liten att ens komma ihåg nått.

Eller, jag kommer ihåg EN sak .. dagen han lämnade oss.

Typiskt? aa, jag vet.

Det gör allt värre.

Tänk er att allt man kommer ihåg från sin pappa är hans avskeds tal .. och den varma kramen bara en pappa kan ge.


För er som inte vet så lever min pappa, men inte här .. han bor i tyskland med sin nya fru och min halv bror. Jag trodde att jag skulle klara av tanken att han lämnade oss , men att han nu inte ens hör av sig på ens födelsedagar, gör ont.

Vet inte vad jag kan säga mer.

Jag hatar, hatar, hatar, hatar, hatar ..

Jag hatar att jag älskar och saknar honom. </3

you dont have to care about me .. i can take it.

but i can't promise that my heart can.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards