Direktlänk till inlägg 26 april 2009

aarrgghh.

Av Madeleine Jacobsson - 26 april 2009 21:28

åh, jag är så grymt besviken på träningen idag.

vart har det intensiva tagit vägen? diciplinen? samanhållningen?

FFS!!!! blir arg på hela situationen. :/


en annan sak. :O!

under träningen gick jag ut på en rökpaus, och då kommer tania gåendes med alicia i en vagn .. precis i samma veva kommer en gubbe fram till oss och drar fram sin plånbok och säger: "varenda litet barn förtjänar en slant till glass" .. och ger en 20 lapp till alicia.

OCH vet ni vad som händer sen då?!

han kollar på mig och säger: "jahaa, och du väntar på ett ser jag"!!

OCH MENADE ATT JAG SÅG GRAVID UT! :O

tack herr okända gubb-fan!

men shit vad vi garva xD

för snabbt som fan svara jag:

"nää , jag är inte gravid , jag är bara tjock"

HAHAHAHAHAHAHA FYYYFAN VAD HEIDI GARVA! xD

men attans .. här håller man på och kämpar me o gå ner i vikt , SÅ SÄGER HAN SÅ! :O .. snacka om att det har fått mig o hålla mig borta från godsaker.

Får väl börja äta luft till både frukost, lunch, middag och kvällsmat!

skit bra ide , eller hur ? xD


nu ska jag deppa med det cigg.

chaaaauuuu <3

 
 
Ingen bild

Heidi!!

26 april 2009 21:43

Blir oxå sne på träningen:/ Dåliigt!!!

Hahahah dt va så kul fast samtidigt så taskigt av han:P hahahha xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards