Alla inlägg den 13 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 13 november 2008 13:14

Du måste bara kolla in det här klippet från youtube.

En liten sångerska vid namn charice pempengco kommer från filippinerna blev upptäckt genom youtube. Hennes största idol nånsin är Celine dion.

Kolla vad som händer här:


Av Madeleine Jacobsson - 13 november 2008 12:33

I dag är den stora dagen här - min mamma fyller år.

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!!

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS MAMMAAA!!! xD


Just nu är mamma på jobbet, vilket innebär att jag är ensam hemma. TRÅK! Men om cirka en timma ska jag hämta melanie från dagis. Skulle egentligen hämtat henne vid fyra/halv fem eftersom jenka är i skolan och michael jobbar (föräldrarna).. men skruttan har fått feber stackarn! Så jag måste hämta henne kring två, desto tidigare desto bättre ^^ Hoppas bara hon inte är för schinkig för jag är på pretty good mood och jag vill inte att det ska förstöras xD hahahaha. Men får se om melanie är frisk NOG , så vi kan gå upp till mammas jobb för att bara hälsa på och säga grattis. Tror hon skulle uppskatta det. (:


Nu vill jag prata om vänner!

hur tycker du dina vänner ska vara? jag vet iaf hur jag vill att dom ska behandla mig. Men jag har INGEN som inte sticker kniven i ryggen lite då och då. Jag har precis förlorat två vänner (dom är inte döda om du tror det), men det är inget jag tjuter över. Visst, klart som fan att man blir ledsen och besviken men livet går vidare. Jag har helt enkelt inte tid att haka upp mig på små saker. men tack iallafall för den tiden jag fått spendera med er. Glömmer det aldrig! :)


Dagens fråga:

Vad vill du bli när du blir stor/äldre?


CHAAAO! <3

(Brorsdotter på bild)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards