Alla inlägg den 22 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 22 november 2008 13:36


Än så länge har jag haft TOLV besökare här på min blogg IDAG!

Men bara en kände sig träffad av mitt inlägg innan.

Snääälla, kommentera bloggen mer! :)

Jag vill inte bara att ni ska läsa om mig, jag vill gärna veta något om er också, det är därför jag har dagens fråga hallå! :D

Såå, du är det dax att börja kommentera/svara på mina frågor. TACK!


Kortfattat för idag (Har inte mkt tid): Gick upp 9, följde med min moster till min kusins skridskoåknings träning, och det slutade med att jag kommer bli gruppen danslärare efter jul :) KUWL!

Nu ska jag proppa i mig något att äta, för att sen åka in till stan innan dansen med Heidi (personen som kände sig träffad av det tidigare inlägget ;D) för att hennes mobil har varit på lagning och är klar nu. WEEI!

Sen blir det dansträning, och hoppas verkligen att danstränaren kommer idag. Orkar inte slösa en dag till på att åka in dit, för att hon sen inte ska komma. Vill ju lära mig MASSSAAA! :D

IDAG BLIR DET INGEN DAGENS FRÅGA,

FÖR NI ÄR GRYMT DÅLIGA PÅ ATT SVARA!

CHAAAO BLOGGVÄNNER! <3

(Head of My Class feat Chris Brown OFFICIAL Music Video)

KLOCKREEEEEEEEEEEEEEEN! ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards