Alla inlägg den 21 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 21 november 2008 23:02


Tjolahoppsanhejsan! :)

Nu kändes det som att det var dax att blogg igen. Har inte kännt så på sista tiden, har inte orkat!

Men i det här inlägget ville jag faktiskt klaga lite på er innan jag börjar (Ja, er .. mina bloggläsare). Jag är jätte glad över att det är så många som besöker min blogg varje dag, men snälla lämna lite kommentarer. Det är inte kul för mig att anstränga mig med dagens fråga och så svarar ni inte :(

Så snälla, börja svara på mina dagens fråga , annars slutar jag med det.


Såå, nu ska ni få läsa något överraskande: Jag gick och la mig redan starx efter nio igår , och så fort jag la huvudet på kudden slocknade jag ^^ Det va lääänge sen jag gick och la mig så pass tidigt, men det kändes så skönt! Var så pass pigg i morse att jag till och med orkade sminka mig. :) Teen points for me!^xD

 Idag var det min sista dag änsålänge på Fågelsången, vilket var väldigt sorgligt, tycker jag. Jag har bara varit där nu i tre dagar men alla underbara barn som man kommit nära, och all personal. Har trivts jätte mycket. Det ända som kanske varit lite negativt är nog bara att komma till skolan och komma hem. Det har tagit på ett ungefär 45-50 minuter för mig VARJE dag att komma dit(45-50) och hem (45-50). Och det är ju inte världens varmaste ute heller, det är TVÅ MINUS GRADER JUST NU! :| urklarsch!

Så nu är det tjocka kläder, mössa, halsduk och vantar och en varm jacka som gäller. Och egentligen ett par varma skor också, men tyvärr har jag nästan bara tyg skor xD HAHAHAHA! SMART MADDE SMART!

men en sak jag är väldigt glad över: HEEEEELG!

Vilket innebär, inget gå upp tidigt och jobba :)

Jobbar inte på måndag heller, för då ska jag faktiskt till ur snuskigt farliga tandläkaren klockan halv tre eller fyra. (Ja, Jag har tandläkarskräck!!), jag ska dra ut min sista visdomstand nu :/ Jag blir skit skraj bara jag tänker på det. Så faktsikt skulle jag hellre gå up tidigt och jobba!

Nu ska jag njuta av min ledighet och kolla på några rullar (filmer), för att sen gå och lägga mig, utan bekymmer om att behöva gå upp tidigt xD

Dagens fråga:

Vad är ditt drömjobb? 


CHAAAAO BLOGGISVÄNNER! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards