Alla inlägg den 25 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 25 november 2008 20:02

Îdag mina vänner ska ni veta att jag snuskigt glad xD

Ingenting har kunnat rubba mig idag. Vet inte varför men jag känner värdlsen glädje just idag. HÄRLIGA IDAG! xD

Hahahahaha :D

Idag har jag vikarierat på Diamantens förskola ute i Navestad.

På lunch rasten som var på 45 minuter gick jag till mammas jobb för att umgås och drack kaffe. Då berättade mamma att min bror (som jag inte haft världens bästa syskon kärlek med under alla år) gärna ställer upp för mamma och låter mig bo där eftersom våran ekonomi inte håller.

Jag blev sjukt chockad .. och jäkligt glad.

Men vi får se hur det blir med den saken .. hoppas det inte rinner ut i sanden.

Positiva och negativa saker med att flytta dit.

Positivt först:

1. Vill komma min bror närmre.

2. Det hjälper mamma med ekonomin.

3. Jag har min älsklings flicka vid mig 24/7. Min brorsdotter som jag älskar djupt!

4. Och så har vi jenka också. ^^ <3

5. hemlagad mat .. iprincip varje dag ^^ (Jag & mamma hinner inte laga)


Negativa:

1. Kommer få vara barnvakt OOOOOOFTA!

2. Kan inte komma och gå som jag vill.

3. Höra när bror och jenka tjaffsar.


Så men senare i tiden kommer jag nog berätta hur det blviit med saken.


Men nu kanske ni undrar vad jag ghör just nu?! Eller kanske inte xD

Men för er som är intresserade så är jag hemma hos Syster melissa. Hon ringde mig när jag va på jobbet att sa åt mig att ta första bsta buss in till stan för att träffa henne. Vi gick och handla och köpte mat på Spicy hot att ta med oss hem till henne och äta (REKOMENDERAR VERKLIGEN!). När vi kom hem till syrran satte vi oss ner och åt den uuuuur goda maten och bara pratade bajs. :) SEN FÄRGA VI HÅRET! ^^

Vi köpte en röd och en svart förpackning som vi delade på.

jag färgade svart över hår och rött underhår. Och syrran tvärtom.

jag blev grymt nöjd med bådas resultat. :)

Men snart måste jag lämna henne och åka hem, utifall att nån ringer och ber mig jobba. Orkar inte jobba i morgon , men det är alltid bra med pengar xD MOHAHAHA!

NU SKA JAG VARA SOCIAL MED MELISSA!!! :D

Men hoppas alla har det bra.

Dagens fråga:

vad är det pinsamaste du någonsin har gjort

inför en stor mängd människor?

HEIDI min trogna bloggläsare!

Du kan iaf svara på dagens fråga ^^


CHAAAAO BLOGGVÄNNER! <3 spec heidi! .. bara för att du är underbar!

(Tack för idag Syster melissa <3)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards