Alla inlägg den 27 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 27 november 2008 20:37


Jag har tänkt på en sak .. Varför skriva jag typ hej, goddag eller sjuuu i början av alla mina inlägg. TOTALY ONÖDIGT! xD Så nu ska jag sluta upp med det ^^

Idag fick jag en REJÄL sovmorgon mina herrar och damer. Jag blev väckt runt 9 imorse då jag bokades som vikarie på Fridtunatäppan vid gamla lasarettet (har ingen aning om hur det stavas xD .. men ni fattar nog). jag skulle inte börja jobba förrän halv tolv. (a) men eftersom jag har fått som vana att gå upp kring 6-7 varje morgon nu , kunde jag inte somna om. Så jag stack lite tidigare till jobbet eftersom jag inte orkade sitta hemma. Och turen på det .. jag kommer få betalt för den tiden jag kom tidigare. (a) Everybody loves madeleine (förutom hennes bästaste vän marco). Idag jobbade jag till halv fem , sen blev det stan med mamma och hennes två arbetskamrater. Dom hade varit på personalmöte - ett väldigt viktigt möte, dom fick veta idag vilka uppdrag som har fått innan nyår. Dom är ju trotsallt spioner så ni kan tyvärr inte få veta vad min mor fått som uppgift.

Tyvärr!


Nu i helgen, min vänner .. ska jag och Heidi antagligen på bio. HIGH SCHOOL MUSICAL 3!!! Jag vet jag vet , fjantigt av nitton åringar att kolla på . MEN HALLÅÅÅ?! Jag är nitton och skriver blogg? Blogg är typ .. dagbok! Och såå .. .. sååå .. FÖR SMÅ! Där fick jag fram det! jag älskar high school musical filmerna, ska till & med åka till stockholm i mars och kolla på high school muscial MUSIKALEN på göta lejon för att jag blir extas så fort jag ser dom filmerna xD  jag vet vad ni tänker. JAG VET! ..

Men läs hööööögst upp på min blogg ".. but I DONT GIVE A FUCK!".

Gudars vad jag låter dryg i min blogg :O! Jag är inte dum/elak .. eller joo , bara ibland. Men inte alltid! Jag känner bara det att ALLA har rätt till sina egna åsikter .. det finns till & med en lag om det. Men ändå ska folk klaga på en? Det är därför jag är som jag är: älska mig, hata mig .. jag bryr mig faktiskt inte om vad ni tycker om mig. Huvudsaken är att jag tycker om er xD MOHAHAHAHA! drygt igen!

Shit, ibland sitter jag och asgarvar åt mig själv när jag skriver bloggen, då jag kommer på mig själv att jag är gryyyyyyyyyymt elak mot allt och alla. Eller kanske inte elak. Men jag tycker om att skälla på folk även om jag inte vet vem jag skäller på (som med dagens fråga .. 20 besökare - 1 kommentar).


Men idag har jag faktiskt inte en "dagens fråga" .. utan en allmän fråga som jag är väldigt nyfiken på. Tycker ni att min blogg är intressant att läsa? Eller ska jag lägga av? (Inte för att jag bryr mig) .. xD

Såå .. ÄR MIN BLOGG VÄRD ATT LÄSA OCH HA KVAR?!


Nu ska jag ringa hem till min vän Marco .. och få skäll eftersom jag inte är lika smart som honom när det gäller pengar. xD Jag jobbar - men vet inte vad jag får i timlön. Vi pratade om det på msn, och han bad mig ringa ist. JAG LIGGER ILLA UT!!!! MOHAHAHAHA xD

DUMRUM DUMRUUUUM! (spännande musik)


BESITOOOOOOS! <3

(värt att se .. japaneser som kör en strafflek i ett bibliotek och får inte väsnas , oavsett om man ska bli slagen med baseboll trä eller få en tarantella (fågelspindel) i ansiktet)

SKIIT KUL!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards