Alla inlägg den 17 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 17 november 2008 16:53

Jag lovar om jag inte tjuter snart!

För er som läste min blogg från inatt såå lyckades jag hålla mig vaken tills mamma gick upp vid åtta . skulle sova tio över åtta. Lägger huvudet lite så där fint på kudden och tar ett djupt andetag .. *RIIING RIIIING*.

Naae, men då måste madeleine som inte sovit något under hela natten åka till kneipen och jobba!!! xS

Det kändes jobbigt för stunden men när jag väl kom dit blev det en skön känlsa (: .. Jag jobbade bara idag , eftersom dom va korta på personal. Men imorgon kommer dom tillbaka .. så då slapp jag jobba.

MEN NÄÄÄ! när jag kliver av bussen här i navesta får jag ett nytt samtal

"vi behöver dig i svärtinge imorgon klockan nio" SVÄRTINGE!

Jag kan ju verkligen inte säga nej, det finns inte i min värld och speciellt inte i reglerna på vikariebanken! Men då kommer madeleine på en annan sak: mitt busskort funkar inte i svärtinge! HUR FAN GÖR JAG NU?!?!?!

hjälp mig nån? det är fan akuuuut! .. jag tjuter snart, det beror nog mest på att jag är så över trött faktiskt. Men vem skulle inte reagera så här?


Blä blä blä på att vara vuxen kvinna!

Dagens fråga:

HAR NÅN ETT BUSSKORT ATT LÅNA MIG SOM FUNKAR I HELA ÖSTERGÖTALAND?

Rädda mig - CHAAAO! <3

Av Madeleine Jacobsson - 17 november 2008 05:18


Jag har verkligen inget liv eftersom jag sitter uppe nu .. och klockan är exakt 05:19 på min data här vettni.

Det är sjukt, jag som har lovat mig själv att gå upp tidigt varje morgon.


Hur tidigt tror du jag vaknar idag/imorgon? Just guess, så får vi se vem som är närmast ;)

Egentligen orkar jag inte vara uppe, MEN om jag går och lägger mig måste jag bädda sängen först eftersom mitt lakan ligger heeeelt totally fel förstår ni. Och jag, Jaaa .. jag orkar inte! XD Kissnödig är jag också för er som ville veta det. Har sprungit fram och tillbaka till toan för att kissa mellan filmerna. Klaga inte, jag har druckit en 1.5 liters flaska cola, för att hålla mig vaken , PLUS en jävla massa vatten. men jag tror fan att jag måste sova snart .. även om jag är ÖVERtrött , dvs - PIGG! xD

åh åh! pigg! en berättelse.

eller nää .. jag glömde den. FAN! Men den är jäävligt bra iaf. TRO MIG! Jag berättade ALLTID den förut. Fan vad ledsen jag blir att jag inte kommer ihåg den :/

Jag tycker min mamma är lite rolig föressten .. det va inte länge sen hon gick och la sig, och ändå ska hon upp klockan åtta! :O Hmm, ska jag sitta vaken tills hon går upp kanske? Orkar jag? hmmm . O__o -

Det återstår att se, (: förstår ni hur jäkla uttråkad/tråkig jag är när jag till och med skriver mina tankar som går i mitt huvud. Jag syftar på frågorna jag skrev till mig själv nyss. Jag är tamefaimej rent utsagt dum i huvudet ibland. MEN JÄTTE duktig på svenska tycker jag .. ibland! Jag menar .. istället för att skriva huvvet skriver jag huvudet, jaa .. det va tydligen det ända!! xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! vad roligt man kan ha för sig själv när man är trött. Jag hoppas bara att alla sover gott nu, så ni blir pigga och glada imorgon. (:


HAHAHA, sitter och asgarvar åt ett klipp på youtube!

Det är en liten tjockis pojke som ska säga "Happy birthday Rosanne Barr" .. men är lite föööör nervöös xD ALLTSÅ SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! du måste kolla på den , jag sätter in den här under inlägget. MÅSTE VERKLIGEN!

Nää, nu måste jag skulle skriva. Jag kommer annars fortsätta i timmar. HAHAH! Kolla på klippet nu här nedan för!

BÄÄSTA NERVÖSA TJOCKIS POJKEN! xD

(jaaaa, jag vet .. jag blir lite elak när jag är trött!)

Av Madeleine Jacobsson - 17 november 2008 01:27

Jag blir så frustrerad på folk på youtube!

Jag är en person som ÄLSKAR att kolla på olika filmer på youtube, och gör det ganska ofta faktiskt, eftersom man kan ta MÅÅNGA pauser för klippen bara är cirka 10 minuter långa! .. och när man har fastnat i en film som man tycker är gryyyymt bra , som jag va nu! Jag hann kolla fyra klipp .. och den femte fanns inte?!?!?!? Varför fan lägger man upp det i sånt fall? jag förstår verkligen inte. Jag blev sjukt sur och gjorde nått jag lovat att jag inte skulle göra - laddade ner utorrents. Jag vill egentligen inte ha det, dels för att det tar stor plats på datan, men framför allt för att det är olagligt att ladda ner! Men nu gjorde jag det .. och inom några dagar får jag väl vara med om en polisrazzia då dom anhåller mig för lagbrott.

OH SHIT , NU BLEV JAG NERVÖÖS :S

blääh, skulel faktiskt ha varit så jävla typiskt! XD


Men nu iaf, sitter jag och kollar på lejonkungen på engelska på youtube (SÅKLART!) .. och sitter och messar med miguel - är ur go vän som jag träffade på tinkutävlingen i eskilstuna. Han ska upp till skolan imorgon men han har "energi psykos" , som han säger xD ganska sött faktiskt. hahaha!

Men jaa, nu har jag tömt mitt hjärta på klagomål om youtube och ska åter gå till lejonkungen :D


Hoppas ni sover gott, ni som gör det xD

CHAAAO BESITOS <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards