Alla inlägg den 28 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 28 november 2008 00:04


Lyckan över att Julen snart är här kan inte beskrivas.

Alla som känner mig vet att jag alltid varit sur av mig under alla dessa år, men jag vet inte varför .. men det är något speciellt med julen nu för tiden. Jag blir så glad och vill bara sjunga hela dagarna långa. Julsånger är favoriterna! Och för er som inte visste det, så .. jaa .. jag sjunger ^^ Jag kan inte kalla mig en sångerska för då skulle det behövas flera år till för att det ens ska låta bra xD Men det finns inget annat som får mig så glad av att sjunga.

Har sjungit på julmarknader på fritidsgården och i olika shower .. OCH jag sjunger nästan ALLTID på fester xD det är en drog! Men jag har inte så speciellt stort självförtroende när det gäller sången, därför släpper jag alltid loss när alkoholen i kroppen får mig att våga mer , och tro på mig själv. ",

hahahahahaha , men tror ärligt talat inte det låter så bra med tanke på att man alltid tror att man är bättre än vad man egentligen är när man är lite fuller xD

Men jag kommer alltid fortsätta sjunga , OAVSETT VAD! ^^


Jag ville bara dela med mig det till er alla.

som man brukar säga på julen:

till er alla, från oss alla ^^ xD


(Jul låt med chris brown.

bästa kombinationen chris och jul! MUMS!)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards