Alla inlägg den 9 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 9 november 2008 21:29

vad är det som är så himla viktigt att hitta den rätta killen för?

När man ändå hela tiden säger att kärleken för vännerna betyder mer, så varför ens anstränga sig för att hitta honom?


Jag själv, fick ett litet smakprov på kärlek. Men visade sig lika snabbt att jag inte skulle hoppas för mkt eftersom han gjorde som alla andra i mitt liv gjort: vänt ryggen till och gått sin väg.

Utan någon som helst förklaring.

"Jag vet inte vad jag ska säga"

Inlägget innan och det här .. vet jag, är lite negativt.

men det är just så jag känner mig just nu - negativ.

Förstår ärligt talat inte meningen med livet? Att tvingas gå i skolan, och för att sen jobba så att man överlever .. när man ändå ska dö.

Och samtidigt oroa sig för att inte hitta den rätta innan man dör.

Jag själv trivs inte så speciellt mkt med att vara ensam, utan en kärlek.

Men jag tar det som det kommer, plus .. Jag älskar min familj för mkt för att klaga på det jag inte har.


Så därför vill jag tillägna det här inlägget till min kära familj:

Även om våran familj behöver sättas in på dårhus, så älskar jag er! <3


CHAAAO <3

Av Madeleine Jacobsson - 9 november 2008 15:35

Shululululuuuu :)


Är hemma hos systra mi just nu, ligger på hennes madrass på golvet , och får sjuukt ont i ryggen när jag skriver detta inlägg. :/

Ville bara besvara en fråga om jag fick i förra inlägget.

"Hur gjorde du det där?"

Svaret är .. http://www.photofunia.com

Det finns en massa olika sätt att leka med sina bilder på :)

Fick sidan av Melissa, min syster. .. tack syster <3


Idag blir det nog en riktigt händelselös dag, kommer väl åka hem nångång senare till en tom lägenhet eftersom min mamma ska tacka av en arbetskamrat som nu ska sluta jobbet. Synd faktiskt!

Så vad ska jag hitta på idag då? Hm, det blir nog att sitta framför datorn hela dagen .. och säkert skriva i bloggen några hundra gånger innan jag går och lägger mig xD annars blir det nog att kolla på nån film, eller nått.


Vill också påpeka att det är farsdag idag. Grattis alla barn som har era Pappor vid eran sida. Den här dagen varje år är faktiskt inte så speciellt rolig för mig. Blir bara påmind om att jag inte har någon pappa, eller inte ens en fadergestalt. "/

Kollade på filmen "What a girl wants" igår, där det hela gick ut på att en ungkvinna i 17 års åldern tröttnat på att leva ett liv utan en pappa.

Det som va jobbigast för henne va Far och dotter dansen på alla dessa bröllop som jobbar på.

Men men, orka hacka upp sig på att man saknar EN sak i livet, när man har tusentals saker att vara glad över och när man har en underbar familj som jag har? Är stolt över att vara en del av den här familjen :)

Kärlek till mamma, syster, syster och bror <3


Dagens fråga:

Vad betyder mest i ditt liv?


CHAAO <3

Av Madeleine Jacobsson - 9 november 2008 02:46

Davis Beackham har en tatuering på midjan som ser ut exakt som mig :S

Som om han va min stalker eller nått fan.

Usch vad obekvämt!! "/

men snygg är tatueringen iallafall ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards