Alla inlägg den 15 november 2008

Av Madeleine Jacobsson - 15 november 2008 12:21

Hjelloo ! (:

Jag kommer inte hinna skrva så mycket idag .. för jag ska om ett litet tag dra upp till fritidsgården för dans workshops. Dans passen är mellan två och åtta. Så inprincip hela dagen :)

Det ska bli skönt att komma igång och träna nu igen, förutom caporales.

Nu blir jag den gamla madeleine igen, som jag saknar enormt! ^^

Måste faktiskt vara ärlig, den ända anledningen till att jag slutat med streeten är för att min musa (personen som ger mig motivation till dansen) har flyttat från norrköping. Den personen är min syster melinda jacobsson. Hur ofta jag än står framför spegelväggen i dansrummet har jag inte den rätta känslan längre. Och jag tycks inte finna den igen.

Men varför är du så G till workshopen? Joo för att det är min syster och hennes två klass kompisar som håller i hela workshopen. :) YES!

Vi kommer att få testa på fyra olika dansstilar - new style, house, breakin och afrikanskt. Det är inget nytt för mig direkt, har testat det mesta inom dansen. xD jag är/var en dansoholic. ;)

Vet inte om jag kan klassa mig som en dansare längre .. det ända jag vet säkert är att jag inte känner mig hel utan dansen. Måste bara dansa!

Måste komma igång med det igen nu iaf. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!!! :)


Men men, nu är min vän marco påväg hit, som också ska vara med på dansen. KUL! :) det ska bli jätte roligt att få dansa med nästan bara vänner ^^ NÄÄÄ, nu längtar jag! och nu måste jag ändå gå också.


Heja på mig! önska mig lycka till! :D

Dagens fråga:

Har du dansat något i ditt liv? I sånt fall, vilken stil?


CHAAAOOO MINA BLOGGVÄNNER! <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards