Direktlänk till inlägg 9 november 2008

KÄRLEK?

Av Madeleine Jacobsson - 9 november 2008 21:29

vad är det som är så himla viktigt att hitta den rätta killen för?

När man ändå hela tiden säger att kärleken för vännerna betyder mer, så varför ens anstränga sig för att hitta honom?


Jag själv, fick ett litet smakprov på kärlek. Men visade sig lika snabbt att jag inte skulle hoppas för mkt eftersom han gjorde som alla andra i mitt liv gjort: vänt ryggen till och gått sin väg.

Utan någon som helst förklaring.

"Jag vet inte vad jag ska säga"

Inlägget innan och det här .. vet jag, är lite negativt.

men det är just så jag känner mig just nu - negativ.

Förstår ärligt talat inte meningen med livet? Att tvingas gå i skolan, och för att sen jobba så att man överlever .. när man ändå ska dö.

Och samtidigt oroa sig för att inte hitta den rätta innan man dör.

Jag själv trivs inte så speciellt mkt med att vara ensam, utan en kärlek.

Men jag tar det som det kommer, plus .. Jag älskar min familj för mkt för att klaga på det jag inte har.


Så därför vill jag tillägna det här inlägget till min kära familj:

Även om våran familj behöver sättas in på dårhus, så älskar jag er! <3


CHAAAO <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards