Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Mer positiv!

Av Madeleine Jacobsson - 10 november 2008 22:36

Hjeeellooo! :)

Eftersom mitt förra inlägg var så negativt ville jag berätta om min jätte sköna dag idag. (:

Jag kan börja med att berätta om i natt. I natt runt ett tiden fick jag ett sms av bästisen Marco:

"om du är vaken och inte har någe att göra

kan du ju komma hit och sova över om du

vill puss och kram du ser ut som en gam"

Som en gam?!? xD Hahaha, så störd!

Men iallafall, jag har ju inget liv om dagarna och sover bort hela dagen och är uppe hela nätterna. Hade precis kollat på två filmer("what a girl wants" och "never back down") precis innan messet kom. Och jag va helt extas!! xD Vi skulle sova hos hans farfar som nu är i chile.

Så jag började såklart promenera mot hageby, och marco mötte mig. Btw, han försökte skrämma mig!! :|

När vi kom till lägenheten fick jag först smaka någon konstig frukt som va jäkligt god, såg ut som en apelsin (fast gul/grön) men smakade som .. plommon, va det va marco?

Eh, det är jätte svårt. Vi satt och försökte klura ut vad smaken liknade.

Efter frukten börja han spela skate spel (playstation eller vad det va), vilket va skit coolt spel :O!

Men han tyckte väl att det synd om mig .. så han stängde av spelet och satte på MARIO KART! .. BÄSTA SPELET EVER!

x) Vi satt och spela ganska länge, tills det va dags att sova.

Eller nae, vänta .. vi gav varandra fotmassage också. Jag började massera hans fötter .. och sen när han masserade mina .. slutade det med att han somna xD

men det va lugnt, för jag var också ändå trött ^^

Så i morse vaknade jag runt halv ett- ett, och han vakna typ halv två. Jag ville inte väcka honom .. han såg ut att sova så sköönt!! :)

Men jag låg och smsade med Jenna ist, och satte på ljudlös så han INTE skulle vakna. Men näää, Jenna ringer ist. xD

Så han vaknade döö sur! HAGHAHAHAHAHAH xD

Så fort vi va lite mer pigga börja vi dagen med att spela MARIOKART! ^^

Tills jag drog till hageby centrum med Jenna och Jenka. :)

Sen stack vi och hämtade Melanie på dagis och sen hem till jenka, där vi käkade god hamlagad mat och kollade på tv:n. :)

Men runt nio tiden kom jag hem och lagade nått godis liknande gottgott med min mamma. Och kollade på Top form där Kevin tainton va med och lärde ut streetdance (DAMIT, HAN ÄR MIN FRAMTIDA MAN, men han vet inte det än). HAHAHAH!!

Nu är Maria hemma hos mig och står och röker med mamma och pratar bajs (onödigt skit) som vanligt. :)


Såååå .. nu har ni fått höra om min dag.

Det blev inte så mkt diskussioner idag eftersom jag måste vara social med maria och mamma. Men vem vet .. jag kanske skriver mer sen? ;)


Dagens fråga:

Vad har du gjort idag?


CHAAAO <3

 
 
Melissa

Melissa

10 november 2008 23:36

Svar på dagens fråga: Kolla min blogg!! ;D puss älskar dig!! ses imorrn!!

http://melissa85.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamma

11 november 2008 11:21

Ja,när din lilla mamma frågar om du kan massera hennes fötter blir det ett bestämt NEJ! Måste alltså vara för att Marco är såå snygg eller? Haha/ Kramar från din mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards