Direktlänk till inlägg 12 november 2008

stackars mig!

Av Madeleine Jacobsson - 12 november 2008 14:48

Usch, nu när jag blev grymt sugen på att blogga, så segar internet hos mig.

Tog nästan 20 minuter för att ens få upp den här sidan, och bokstäverna kommer några sekunder EFTER man skrivit dem. Så jag får hoppas på att jag skriver rätt, för jag orkar inte hålla på och gå till baka och ändra :P


Ville bara berätta att mitt "nya liv", har börjat jätte bra. (:

Jag fixade ju med vikariebanken redan igår, och även om klockan va mkt när jag gick och la mig så satte jag klockan inatt på 10. Men visst vaknade inte förrän 11. Det är faktiskt skit bra för att vara mig, för annars brukar jag vakna den här tiden nu. Men ist har jag hunnit duscha, laga en jätte god och bra middag, dammsugit, diskat TVÅ ggr, umgåtts med bror och lekt med brorsdottern melanie. Har inte rökt än heller :D (: Känner mig riktigt stolt nu faktiskt.

Om ett tag lite senare kommer mina vänner heidi och Jenna komma förbi innan vi ska sticka iväg på dansträning. Jag vill nu ta mig lite tid att skriva om dessa två finska figurer ^^

Heidi är min trogna bloggläsare som jag inte umgåtts med länge, men har trivts jätte bra med henne under den korta tiden vi har dragits med varandra ^^ Hon är som mig, 19 och arbetssökande. Vilket gör att man nästan alltid sitter hemma om dagarna för att sen på kvällen/natten hitta på något. Då finns vi där för varandra. Har haft jätte kul med dig hittills och hoppas verkligen att vi fortsätter umgås. Vill också tacka dig för att du är sån underbar vän .. <3


Jenna .. jaa henne. Henne har jag umgåtts med i nästan tre år nu och värderar varenda minut högt. Vi träffades genom vårat intresse - dansen, och har hållt ihop sen dess. Jag har inte mkt att säga om oss , förutom att våran vänskap är guldvärd. Jag älskar dig <3


Jag känner att varje människa ute i den stora elaka världen förkännar en trogen vän, oavsett om människans handlingar inte har varit bra. Undrar inte Ni varför människor gör som dom gör- misshandlar, dricker, tar droger eller tillochmed dödar?  Jag tycker synd om dom här människorna, för det finns alltid någonting i dens liv som orsakat hans/hennes händelser. Jag begär inte att man måste älska dem, men iallafall ge dom en chans och inte döma dem direkt. Alla kan ändras och har en rätt till en andra chans. Och jag tänker ge ett försök att ge dem det. (:


Såå, om mindre än tre timmar börjar min dansträning. Längtar, vill ge gärnet idag! Jag är såå jävla pepp idaaaag! xD Träningen håller på i två timmar, och slutar klockan åtta. Jag och heidi brukar stanna extra länge efter träningen för att träna lite extra men idag får jag inte göra det!! .. Jag får ju inte äta efter nio slaget, så jag måste hinna hem och äta en god kvällsmat. Jag tror nog det blir havregryns gröt och vatten ^^ äckligt? Nää, det tycker inte jag iallafall. jag älskar havregryn, och man blir riktigt mätt utav det också. Men jag får se om jag bloggar senare och berättar hur det gått på träningen och om någonting jag sett eller hört fått mig att tänka.


Dagens fråga:

Vad föredrar du till kvällsmat?


Innan jag avslutar inlägget, vill jag bara berätta om en ung kvinna jag känner och som jag älskar djupt. Jag är så stolt över henne och har sett dag för dag hur hon har mognat till en fin förebild. Jag har aldrig sett dig så här lycklig förut som jag gör nu. Du har jobbat fram ett självförtroende som jag beundrar och har äntligen hittat din själsfrände. Den här människan är inte bara min vän, utan är även mitt kött och blod.

Hon heter Melissa Jacobsson och är min syster.

Och henne älskar jag. <3

 
 
melissa

melissa

12 november 2008 15:47

Måste du få mig att börja bööööla din jävel *grr* xD Tack syrran! älskar dig oxå!!

http://melissa85.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Heidi!

12 november 2008 20:52

naaw va fint du har skrivit om mej:) va glad ja blir :D Du e oxå en UNDERBAAR vän!! Big Love!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards