Direktlänk till inlägg 12 november 2008

God kvällars!

Av Madeleine Jacobsson - 12 november 2008 22:16

Hej igen läsare!

Måste bara berätta om hur mitt nya liv har gått än så länge.

Det har gått skiiiiiit bra, tills .. jag kom hem efter träningen. :$ Kom inte hem förrän nio (det va egentligen försent att äta då) och istället för att äta havregryn som jag sa att jag skulle, så åt jag ris och en kött bit som fanns kvar från middan. Inte nog med det så åt jag lite rispuffar (blandat i chocklad). FanFanFAN! jag ville inte göra det MEN kunde inte hålla mig xD Har förressten också rökt en HALV cigg nu sen jag kom hem. Men jag känner mig ändå stolt över mig själv .. om jag inte hade sagt att jag skulle ändra mig , skulle jag säkert ha rökt minst 15 ciggaretter idag, ätit massa onyttigt och mått skit dåligt. Men .. jag vet iallafall VAD jag vill, och jag vet att jag kommer lyckas. Kanske helt inte idag eller imorgon men jag VET att det kommer ordna sig ^^


Okej, nu .. lite positiv om idag nu istället då.

Jag gav gärnet på träningen idag när vi tränade caporales, även om jag va sjukt trött efter ett tag. Kände verkligen att jag behövde det här. Fick till och med positiv respons från dansläraren med kommentarer och stora leenden (:

Blir faktiskt megabegasuperduper glad eftersom jag nästan är helt ny i gruppen. Har tidigare aldrig dansat caporales. Så jag är nöjd med mig själv. (: Yeeeyy me! xD

Men nu måste jag fortsätta med schemat! får inte gå och lägga mig för sent.

Har satt en regel - jag måste sova innan tolvslaget. (a) Så därför måste jag snabbt hoppa in i ett bad, för att sen soooova!

Btw, min mor fyller år imorgon - hela 45 år :O!

Jag kommer ligga och sova när mamma går till jobbet imorgon, därför säger jag det här nu: GRATTIS MAMMA JANNICA!!! ^^

Hoppas du får en fin födelsedag på jobbet och även hemma sen när du kommit från jobbet. Jag hoppas att du är en människa som inte läser varenda ord i min blogg, och hoppas att du inte ser det här: du får din jävla fotmassage imorgon. hahaha! kan inte vara dum mot henne och neka henne fotmassage, när hon redan läst att jag masserat marcos. xD ATTANS! hahaha jag är för snäll ibland.

God natt people, och sov gott.


CHAAAO! <3


Och till alla er som umgås med mig: SNÄLLA, hjälp mig med mitt nya liv. sukta mig inte med godis och allt onyttigt. Hör du det JENNA?!?!? VAVAVAVAVA?! hahahaha. Men men, vill verkligen klara av det här .. men kommer inte klara det utan eran hjälp.


(bilden: jag i min tinku dräkt från dansen)

 
 
Ingen bild

Cassiie

12 november 2008 22:50

Haha vad är det här? har hela familjen jacobsson skaffat blogg? :P

Synd att vi bor så långt ifrån varandra annars skulle man liksom kunna ta en jogging runda ihop :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards