Direktlänk till inlägg 30 november 2008

no coment.

Av Madeleine Jacobsson - 30 november 2008 22:07

Idag har jag inte mycket att säga , förutom att jag är såå frustrerad, ledsen och besviken. FOR REAL!

Jag blir så trött på allt skit snack som går runt och runt, och det blir bara större och större grej av saken. inte nog med det, blir allt bara värre för mig. Ni kanske inte förstår vad jag pratar om, och det behöver ni inte göra heller. Det är bättre om ni inte vet om någonting, för annars är det ju jag som också sprider vidare. Och det tänker jag inte göra heller.


Men jag BER alla er som läser min blogg.

tänk för er innan ni sprider runt saker ni hört. Ta reda på först om det är sant (AV DEN PERSONEN SOM DET HANDLAR OM).

För ni förstår nog inte hur mycket man kan förstöra ens liv.

Tro mig, jag vet.


Men jag tänker inte deppa över det här. Jag ska ialafall försöka att inte göra det. (önska mig lycka till)


:´(

 
 
Ingen bild

heidi!

1 december 2008 12:04

:(:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Jacobsson - 11 juni 2009 00:39

Nu mina kära läsare ska ni få ta del av riktigt viktig information .. JAG LÄMNAR DENNA BLOGG.   men har skaffat en ny, så oroa dig inte. men på blogg.se   anledningar: * hatar att man måste skriva in kod för ALLT man ska göra. * bloggaGRATIS?! .. ja...

Av Madeleine Jacobsson - 4 juni 2009 19:47

jaa, i natt åker mamma till tyskland med sitt jobb. känns jätte jobbigt eftersom det blir den FÖRSTA gången mamma inte sover hemma. usch, kommer sakna henne. :(  men hon kommer hem på måndag redan , men det är lång tid ändå! älskar dig mamma :')...

Av Madeleine Jacobsson - 3 juni 2009 12:05

nu återstår det bara att vänta då. har suttit i två dagar i sträck nu och ringt Valla folkhögskola, för att få information om internatet, och för att anmäla mitt intresse. Har ringt så många gånger utan svar att jag kan numret i huvudet nu! xD men n...

Av Madeleine Jacobsson - 1 juni 2009 18:22

Yeeeelooo!! nu har jag fått klagomål över att jag inte uppdaterar mig blogg. carlos, här får du! xD   Jaahopp dåå , innan jag börjar skriva om ingenting, vill jag bara berätta att du är det klart - JAG FLYR STAN! hhahah nedå men jag ska flytta till l...

Av Madeleine Jacobsson - 20 maj 2009 01:31

  ni suger på att kommentera!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards